Notice: unserialize(): Error at offset 13 of 19 bytes in /home/deg/domains/deg.co.il/public_html/includes/bootstrap.inc on line 566  האגודה הישראלית נגד ניסויים בבעלי חיים | עדות מתוך מעבדת ניסויים בבעלי-חיים #1
האגודה הישראלית נגד ניסויים בבעלי חיים
בית | עדות מתוך מעבדת ניסויים בבעלי-חיים #1

עדות מתוך מעבדת ניסויים בבעלי-חיים #1

See video

בזכות מאמציהם של 8 סוכנים סמויים שפועלים ברחבי ישראל בשנים האחרונות, אנו מקבלים לראשונה תמונה מקיפה ומעמיקה של המתחולל בין כותלי מעבדות הניסויים בבעלי-חיים. ניסויים אלו מתועדים בכל המוסדות האקדמיים בישראל, במעבדותיהם של חוקרים נטולי מצפון שלא בוחלים גם בהתעללות קשה והרג כדי לקדם את הקריירה המדעית שלהם. 

הצילומים מספקים לנו תמונה קודרת של ההתעללות, האלימות וההרג, שהם מנת חלקם של עשרות אלפי בעלי חיים חפים מפשע מדי יום. במלים אחרות, סרט זה מראה את האמת שהנסיינים - שעבורם בעלי החיים אינם אלא כלי חד פעמי לעריכת ניסויים - מתאמצים כל כך להסתיר. 



חומרים אלו מתעדים ניסויים במגוון תחומים, מכל האוניברסיטאות וממספר בתי חולים בישראל. תוכלו לראות מקטעי ניסויים בתחום הפסיכולוגיה, חקר המוח, הורמונים, כלי דם, גדילה ועוד.



הם מראים את גורלם המר של בעלי החיים במעבדות, הנכלאים למשך כל חייהם בכלובים צפופים וריקים; וכמו כן את שגרת חייהם, המורכבת משעמום וריקנות בכלוב הסגור, ומהסבל הנגרם ע"י הזריקות, הנתיחות, גדיעות האברים, המחלות, הדימומים והפגיעות המכוונות בגופם ובנפשם. 

לתיעוד החשיפה: http://www.youtube.com/watch?v=L1-12gQdDrk

מידע נוסף באתר יומן חייתי: http://www.animal-tv.org

ניתן לתרום לאגודה