Notice: unserialize(): Error at offset 13 of 19 bytes in /home/deg/domains/deg.co.il/public_html/includes/bootstrap.inc on line 566  האגודה הישראלית נגד ניסויים בבעלי חיים | כתבות
האגודה הישראלית נגד ניסויים בבעלי חיים
בית | כתבות

כתבות

פעילות לציון שבוע ההזדהות עם בעלי החיים במעבדות 2015

שבוע ההזדהות הבינלאומי עם בעלי החיים במעבדות נפתח במיצג מחאה שהתקיים בתל אביב ב-17.4.15, במרכזו הוצבה אמבטיית קצף בה רחצה פעילה כשבידה ארנב ולצדה חולדות, קורבנות הניסויים! מוצרים שנוסו על בעלי חיים הם תמצית הכיעור, כי אף אחד לא צריך לסבול ולמות בשביל אמבטיה.

צרכנות אחראית- מדריך הקוסמטיקה 2015!

למה מנסים את המוצרים בבעלי חיים?
חברות המייצרות מוצרים שעלולים להזיק בבני אדם מגנות על עצמן בבית המשפט באמצעות ניסויים בבעלי חיים:

ניצחון בבג"ץ- תווית הארנב חוזרת!

שנה לאחר שיצאה הוראה ממשרד הבריאות לחברות קוסמטיקה שלא להשתמש בתווית הארנב, ובעקבות עתירה לבג"ץ של האגודה הישראלית נגד ניסויים בבעלי חיים ועמותת תנו ל

סגירת חוות מזור היא יום חג לתנועה לזכויות בעלי חיים בישראל!

כל הקופים בחוות מזור ניצלו!  בוטלו היתרי המשלוח המיועד של מאות קופים מהחווה לגורל מר ממוות בארצות הברית!

לפני מספר שנים יצאנו למאבק לסגירת חוות מזור ושמנו לעצמנו למטרה לסגור למנוע כל משלוח של קופים לניסויים. אנחנו גאים לומר שהצלחנו בכך, יחד עם כל הציבור הרחב שנרתם לסגירת החווה.

הצטרפו אלינו למשמרת מחאה ומיצג להזדהות עם בעלי חיים בתעשיית הניסויים!

יום חמישי 12\18 בשעה 19:00, מתחם התחנה המרכזית מול הרכבת, באר -שבע.

אין צורך לדעת יותר מ-33 עובדות

האם ניסויים בבעלי חיים מסייעים לרפואת בני אדם? 33 עובדות למחשבה

דו"ח הניסויים בבעלי-חיים לשנת 2013 - תגובת האגודה

האגודה הישראלית נגד ניסויים בבעלי-חיים קוראת לדיון ציבורי אמיתי על המתרחש במעבדות:

האגודה גאה לפרסם את החוברת "קרבנות של חסד"!

האגודה הישראלית נגד ניסויים בבעלי-חיים והארגון הבריטי Animal Aid גאה לפרסם את החוברת "קרבנות של חסד"!

דו"ח הניסויים בבעלי חיים לשנת 2012

282,538 בעלי חיים, שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו, עברו ייסורי תופת בשנת 2012 בתעשיית הניסויים בישראל. כמעט כולם הומתו בתום הניסוי. נתונים אלה לא כוללים את עשרות אלפי בעלי החיים בהם בוצעו ניסויים במערכת הבטחון.

הצטרפו להפגנת ענק למען זכויות בעלי חיים - מוצ"ש, 24.8.13

אנו שמחים להזמין אתכם/ן לקחת חלק בהפגנת ענק למען זכויות בעלי חיים, שתתקיים במוצ"ש ה-24.8.13 בתל אביב. התהלוכה, תחת הכותרת "תסתכלו להם בעיניים", תצא בשעה 20:00 משדרות רוטשילד פינת רחוב אלנבי לרחבת סינמטק תל אביב, שם יתקיימו מיצג קצר, עצרת ודוכני הסברה.

צריך לבדוק למישהו כאן את הראש - וזה לא לחתול

תגובת האגודה הישראלית נגד ניסויים בבעלי-חיים לדו"ח מבקר המדינה 2011:

חוות מזור

במושב מזור, ליד פתח-תקווה, נמצאת חווה מסחרית לרביית קופים לניסויים, המוכרת בציבור כ"חוות מזור". מזה שנים ארוכות מתנהל מאבק ציבורי לסגירת החווה, המהווה חוליה בשרשרת סחר בינלאומי בקופים. בחווה כלואים כ-2000 קופים, שחלקם נחטפו מהטבע באי מאוריציוס וחלקם נולדו בחווה. בחווה מופרדים גורי הקופים בכח מאימותיהם ונמכרים לניסויים אכזריים ומיותרים במעבדות ברחבי העולם בעבור כ-$3,000 לגור.

תרופות וניסויים בבעלי חיים

בראשית שנות ה - 60 נערך מחקר בו הושוו תופעות הלוואי שגרמו 6 תרופות לבני-אדם עם אלו שנצפו קודם לכן בניסויים בחולדות ובכלבים. מבין 78 תגובות הלוואי שנתגלו בבני-אדם, רק 26 הופיעו הן בחולדות והן בכלבים, ואילו 42 נצפו רק בבני-אדם. מן הצד השני, מחצית מתופעות הלוואי שנראו בכלבים ובחולדות לא הופיעו כלל בבני-אדם.1

מדוע ניסויים בבעלי חיים הינם חטא מוסרי?

הנימוקים המוסריים נגד ניסויים בבעלי חיים
עקרון בסיסי קובע שהמגבלה היחידה על זכויות האדם של פרט מסוים צריכה להיות במקום שבו קיים איום על הפרת זכויות אדם אחר - בעיקר כאשר קיימת סכנה לבריאות אדם, או לחירותו.

חקר הסרטן- הונאת על?

מאת: Robert Ryan, B.Sc.
"על כולם לדעת שחלקו הגדול של חקר הסרטן, מבוסס הונאה וכי מרבית הגופים התומכים בארגונים לחקר הסרטן מזניחים את הפיקוח עליהם." אמר לינוס פולינג Linus Pauling PhD)), זוכה פעמיים בפרס נובל.

האם תהיתם פעם מדוע, למרות מיליארדי הדולרים המושקעים לאורך עשרות שנים בחקר הסרטן, וההבטחה הנצחית שהנה-הנה תימצא התרופה, מחלת הסרטן נמצאת בעליה?

יום מחאה ארצי ערב דיון בבג”ץ יום שני הרביעי ביוני

היום, יום שני הפגינו מאות אנשים ברחבי הארץ בקיראה לעצור את משלוח 90 הקופות מחוות מזור למעבדת הרעילות אס.אן.בי.אל שבארה"ב. ההפגנה התקימה לקראת הדיון הצפוי מחר בבג"צ שיכריע את גורלם של הקופים לשבט או לחסד.

הפגנה! עוצרים משלוח 90 הקופות מחוות מזור!

ביום שישי הקרוב 18/5, רגע לפני הכרעת בג"צ בעניין משלוח 90 הקופות מחוות מזור לגיהנום מעבדת הרעילות SNBL בארה"ב אנחנו יוצאים לזעוק: אף קוף לא ישלח לניסויים מחוות מזור! אף קוף!
לא האימהות הקשישות ולא התינוקות הקטנות! אף קוף לא ישלח למות בייסורי תופת במעבדת רעילות עבריינית

ככה לא בונים חווה

קופי מזור נגד "קדמון ברין" בתערוכת הבנייה הישראלית

כולם כבר מכירים את בעלי חוות מזור: משה בושמיץ,אלי הולצמן וזאב ברין. מה שאולי לא ידוע הוא שלזאב ברין, בעל השטח שעליו בנויה החווה (בחצר האחורית של ביתו), יש גם עסק נוסף: חברת ביתני תערוכות בשם "קדמון-ברין".

ניתן לתרום לאגודה